37141
RO-0970
За кілька десятиліть використання сценічного моніторингу, технологія розвинулася, коли звукорежисер з мікрофонних і інструментальних каналів, що надходять до нього, збирає суміш, потім відправляється в автобус повідомлення ((AUX), а на сцені сигнал від цього автобуса подається на монітор, що стоїть перед виконавцем.
Відгуки:
Availability date:
За кілька десятиліть використання сценічного моніторингу розвивалася технологія, коли звукорежисер з мікрофонних і інструментальних каналів, що надходять до нього, збирає суміш, потім відправляється в автобус посилки ((AUX), а на сцені сигнал від цього автобуса подається на монітор, що стоїть перед виконавцем. де, як відомо, однією з найдовших процедур є налагодження особистого моніторингу для музикантів на сцені. Це не тільки перешкоджає горезвісному «свисту» мікрофонів, але і банальному встановленню рівня гучності інших музикантів на моніторі для конкретного виконавця. Однак на концерті такі розмови виключаються, і до цього додається вдаватися до відволікання аудиторії і втручання в гешикцію музиканта. Практика показує, що звукорежисери ці рухи не завжди оперативно помічають і не відразу вносить необхідні зміни. Все це неминуче впливає на зручність роботи на сайті, а потім і на якість шоу.
Основні моменти ROLAND M48:
- ім'я (запам'ятовується безпосередньо в М-48 і відображається при підключенні до інших систем)
- зібрати індивідуальний автобус, тобто заздалегідь побудувати рівні і панораму кожного з каналів до рівнів груп, в які вони будуть отримувати.
- сформувати групи (до 16) для кожного з підключених вивихів М-48, просто розмістивши «хрести» у відповідних пластинах
- налаштувати практично всі параметри, крім рівнів AUX, вбудованого мікрофона і гучності на лінійному виході
- пам'ятайте про налаштування сцени M-48 (до 16 пресетів)
- скопіюйте будь-яку з налаштувань на інший M-48.
Тому багато виробників концертного обладнання намагаються вирішити проблему прискорення і спрощення звукозапису. Наприклад, одним з найбільш поширених способів є використання in-Ear систем, які можуть, серед іншого, захистити як музиканта, так і аудиторію від акустичної обмотки мікрофонів, не пригнічуючи частот, на яких вона формується. Однак використання вушних моніторів все ж не вирішує проблему регулювання операційного балансу в моніторах. Крім того, не всі консолі мають необхідну кількість AUX-гомілки, а в умовах вітчизняної концертної діяльності, коли під рукою може бути консоль, яка не відповідає завданням того чи іншого концерту, змушує звукорежисерів «вичавлювати» свої суміші до можливостей пультів.
Система ROLAND M48 пропонує відійти від класичного створення індивідуальних моніторів звукорежисером монітора (або FOH) і дає оперативний контроль особистого моніторингу самим музикантам. Система особистого моніторингу дозволяє музикантам уникати «театру обличчя і жесту». Уявіть собі - щоб підняти, наприклад, обсяг барабанів на басистських моніторах, йому більше не потрібно махати руками на сцену, намагаючись пояснити звукорежисеру, що і як змінити. За допомогою мікшера ROLAND M48 музикант крутить попередньо підписану ручку на індивідуальному пульті ROLAND M48 і результат миттєво стає правильним.
Давайте уважніше розглянемо, як працює ROLAND M48. Кожен ROLAND M48 отримує як потужність, так і сигнал на звичайному кабелі CAT5. Для цього не буде потрібно додаткове гніздо на сцені, а проводів під ногами буде менше. На один кабель передається до 16 груп каналів, для чого застосовується фірмовий протокол REAC (Roland Ethernet Audio Communication). Групи формуються ще до консолі М-48 по-різному (про них нижче).
Верхня панель змішувача ROLAND M48 має 8 ручок з дисплеєм діода, який в даний час регулюється. Зліва від ручок розташовані дві кнопки перемикання двох шарів, від 1 до 8 і від 9 до 16 груп. Праворуч від ручок розташовано кнопки, за допомогою яких ви можете обрати параметр, який можна регулювати на даний момент: рівні гучності, панорама, еквалайзер або ревербератор. Важливо відзначити, що всі ці параметри застосовуються тільки до сигналу, який грає з ROLAND M48, і вони управляються окремо для кожної групи. Над ручками розташовані звичайні індикатори каналу і кнопки Solo. Здавалося б, для цілей особистого моніторингу це може бути обмежено, але інженери Roland вирішили, що можна додати ще кілька корисних функцій.
Перш за все, важливо відразу визначитися, куди буде йти сигнал з ROLAND M48. Звичайно, найкращою комбінацією буде посилання ROLAND M48 з In-Ear моніторами, так як дозволить уникнути проблем з якістю звуку, і додасть ефективності, але цей варіант не єдиний. У випадку, якщо це підлогові монітори, задня частина ROLAND M48 має лінійні ліві та праві виходи TRS. Для цього на верхній панелі є окрема ручка управління.
У випадку in-Ear моніторингу, є два 6,3 мм і 3,5 мм навушники з вихідним контролем. Для них також є вбудований мікрофон атмосфери на спині, що дозволяє почути в навушниках все, що відбувається на сцені. Це дуже корисна функція, адже після появи вушних моніторів багато виконавців стали скаржитися, що їм незручно чути тільки сценічний мікс без живої реакції глядачів. Окремо варто відзначити наявність AUX-входу на пристрій. Завдяки ньому ви можете підключити до ROLAND M48 будь-яке джерело аналогового стерео сигналу. Наприклад, барабанщик зможе підключити свій клік.
Підсумовуючи все вищесказане, можна зробити висновок, що ROLAND M48 - дуже вдалий пристрій: компактний, багатофункціональний і, як важливо, простий у використанні. Однак виникає питання: як його можна підключити до існуючих систем?
Роланд S-4000D розгаувач найкраще підходить для перемикання, живлення і управління, хоча його можна замінити будь-яким іншим гігабітним розгамувачем, але годувати кабелі CAT5 потрібно спеціальними пристроями. Однак по можливості краще використовувати С-4000D, так як цей розглітач не тільки оснащений технологією POC (Power on Cable), але і дозволяє підключити відразу вісім ROLAND M48. Важливо відзначити відразу: вісім - це не межа для системи в цілому, а межа тільки для одного розщеплення. Для того, щоб система була стільки М-48 пристроїв, скільки їй потрібно, досить послідовно підключити один розщеплення до іншого.
Сам розщеплення підключається до будь-якого пульта дистанційного керування, аналогового або цифрового. Таке підключення можливе або завдяки сценічнимбоксам (у випадку аналогових консолей), або завдяки перетворювачу S-MADI. S-MADI перетворює цифровий протокол REAC в MADI, який сьогодні підтримується майже всіма цифровими віддаленими виробниками. Звичайно, якщо ви використовуєте консолі Roland, вам не знадобляться ці додаткові перетворювачі, оскільки розщеплювач підключається безпосередньо до консолі.
Тепер, нарешті, розглянути питання про формування груп для кожного ROLAND M48. Всі ROLAND M48s управляються в одній системі централізовано з одного джерела. У випадку з консолями Roland цей елемент управління виконується з консолі, а для інших консолей використовується безкоштовний додаток PC/ Mac. У цьому випадку комп'ютер підключається або до сценічної коробки, або до S-MADI. Важливо відзначити, що функціональність всіх методів управління ідентична і всі вони рівні.
У додатку (або на блоці управління на пульті) ви можете індивідуально керувати практично всіма параметрами кожного з підключених до системи пультів ROLAND M48 (а всього можна підключити до 99 пультів). Всі ці заходи, як правило, робляться один раз, так як ви можете використовувати пресети, створені заздалегідь. Як і звичайні цифрові консолі, ці пресети є чудовою допомогою, заощаджуючи час перевірки звуку.
Технічні характеристики Roland M48:
Канали вводу
Входи мікшера: 40
Стереосистема Aux: 1
Прийом Ембієнт Мікрофон:1
Канали вихідного дня
Лінійне стерео: 1
Стереофонів для навушників: 1
Аналогово-цифрові та числово-аналогові перетворювачі
Частота вибірки: 96,0 кГц, 48,0 кГц або 44,1 кГц
Глибина цифрової обробки: 24 біти
Нелінійність ACH на аудіопоказах
Виходи для навушників 1 і 2: -4dB/0dB (навантаження 40 Ом, 150 мВт)
Лінійне стерео (L/R): -2dB/0dB (навантаження 20 кОм, -6 дБу)
Рівень залишкового шуму (атенюатор навушників в центрі, IHF-A, тип.)
-88 дБу (Всі регулятори: мін.)
-87 dBu (Телефони Рівень: 0dB, Рівень AUX: макс., Рівні групи 1-16: мін.)
-86 dBu (Телефони Рівень: 0dB, Рівень AUX: мін., Рівні групи 1-16: 0dB)
-72 dBu (Телефони Рівень: макс., рівень AUX: макс., рівні групи 1-16: макс.)
Номінальний початковий рівень
AUX (L/R): -16 dBu (рівень: макс.)
Опір входу
AUX (L/R): 10 кОм
Макс. вхідний рівень
Вхід AUX (L/R): 2 dBu
Номінальний вихід
Лінійний вихід (L/R): -6dBu (рівень виходу з рядка: 0dB, завантаження: 10 кОм)
Вихід з лінії REC (L/R): -12dBu (рівень лінії виходу: 0dB, завантаження: 10 кОм)
Опір вихідного дня
Вихід навушників 1 і 2: 10 Ом
Вихід з лінії (L/R): 600 Ом
Вихід з лінії REC (L/R): 1 кОм
Рекомендований опір навантаженню
Вихід із навушників 1 і 2: 16 Ом або більше
Лінійний вихід (L/R): 10 кОм або більше
Лінійний вихід REC (L/R): 10 кОм або більше
Макс. рівень виводу
Вихід для навушників 1 і 2: 250 мВт q 250 мВт (1 або 2, 1 кГц, завантаження 40 Ом)
Лінійний вихід (Л/П): 12 дБу (1кГц, навантаження 40 Ом)
Лінійний вихід REC (L/R): 6 дБу (1 кГц, завантаження 40 Ом)
Роз'єми
ПОРТ REAC: RJ-45 EtherCon
AUX (L/R): 1/8" TRS (стерео)
Лінійний вихід (L/R): 2 x 1/4" TRS
Лінійний вихід REC (L/R): 1/8" TRS (стерео)
Вихід навушників 1: 1/8" TRS (стерео)
Вихід навушників 2: 1/4" TRS (стерео)
Джерело живлення: постійний струм 48 В (від S-4000D)
Споживана потужність: 13 Вт
Розміри (Sh x G x B): 297 x 171 x 67 мм
Вага: 1.5кг
1 517 грн
2 222 грн
2 360 грн
2 360 грн
2 606 грн
2 782 грн
2 825 грн
3 372 грн
3 457 грн
3 541 грн
3 824 грн
3 865 грн
4 386 грн
4 637 грн
4 761 грн
4 889 грн
4 956 грн
5 418 грн
5 796 грн
5 853 грн
6 306 грн
6 563 грн
6 597 грн
6 641 грн
6 660 грн
6 708 грн
6 828 грн
7 202 грн
7 334 грн
7 361 грн