Основні особливості:
- Закрита конструкція навушників відмінно підходить для студійного запису та мікшування.
- міцна конструкція, що нагадує MM-100; проте вона дуже важка для тривалого носіння.
- Басовий відгук сильно відсутній, але деталізація відмінна.
- Середні частоти виходять на перший план, створюючи V-подібну сигнатуру, повну ясності та кольору
- Високі частоти підкреслюють деталі та простір у всьому звуковому оформленні.
Після довгих очікувань вийшли Audeze LCD-S20! Це нова середньочастотна модель із закритим корпусом від Audeze, чиї моделі відкритого типу вже користуються великою популярністю в аудіофільському співтоваристві. Ця закрита модель доповнює MM-100. навушники відкритого типу, що використовуються для студійного мікшування. Чи стануть LCD-S20 наступними референсними навушниками? Чи вони не виправдають місяців очікування?
Що входить до комплекту
У плані аксесуарів Audeze має відносну простоту. У комплектацію S20 входять такі предмети:
- Навушники LCD-S20
- Кабель для навушників довжиною 2,5 м (8,2 фути)
- Адаптер 3,5 мм на 6,3 мм
Для LCD-S20 вам нічого не знадобиться, хіба що ви захочете підключити його до підсилювача. Audeze надасть вам всі необхідні кабелі, щоб ви могли відразу розпочати прослуховування.
Якість дизайну та складання
Ці навушники Audeze мають схожий дизайн із попередніми моделями. LCD-S20 мають повнорозмірні навушники із повністю круглою формою чашок. Амбушюри більш ергономічні та зручні для тривалого прослуховування музики. Матеріали, з яких виготовлені навушники, дуже міцні та надійні, розраховані на багаторічне використання. Вдягнувши ці навушники, я відразу відчув їхню вагу. LCD-S20 – дуже важкі навушники з нещільним притиском, що дозволяє легко та швидко знімати їх.
Як і MM-100, LCD-S20 комплектуються одностороннім кабелем з роз'ємами 3,5 мм та 6,35 мм. Навушники оснащені двома роз'ємами, але ви можете вибрати з якого боку носити кабель. Оголов'я також регулюється за висотою: з кожного боку є три рівні.
На мій погляд, навушники LCD-S20 виявилися не дуже зручними: через вагу вони втомлювали, а через вільну посадку здавалося, що вони ось-ось спадуть, якщо я занадто швидко або різко поверну голову. Можливо, у мене просто голова менша, але це варто враховувати.
Звукова сцена та картина
Тепер перейдемо до прослуховування. Audeze LCD-S20 було приємно слухати, особливо у поєднанні з безліччю різних ЦАП та підсилювачів. Звукова сцена в навушниках була досить широкою, з точним розташуванням інструментів. Мені точно сподобалося, як стереополі розширювалося в ширину, хоча на цьому воно, загалом, і обмежувалося. LCD-S20 не дає вертикальної висоти, а глибина досить обмежена. На треках з великою кількістю інструментів звук залишається дуже нейтральним і рівним у стереоплощині.
Загальна звукова сигнатура LCD-S20 нейтральна та точна. Баси не надто насичені, а ось деталізація середніх частот проявляється з повною силою в будь-якій композиції. V-подібна сигнатура виводить середні частоти на передній план, а баси та високі частоти підкреслюють ці деталі. Для навушників, що позиціонуються як референсні, цього слід очікувати від LCD-S20. Це чудова нейтральна основа для початку роботи. Якщо ви шукаєте приємне прослуховування в закритому форматі, то, як на мене, LCD-S20 можуть вас трохи розчарувати.
Низькі частоти
Простіше кажучи, у Audeze LCD-S20 дуже слабкі баси. Треки, які я слухав через навушники, свідомо з басовим відтінком, не давали тієї потужності та напористості, яку я очікував від навушників Audeze. Вони виразно були більш поглибленими, ніж деякі інші навушники з насиченими високими частотами, і забарвлення звуку більше зосереджена на корпусі, ніж на корпусі. Ви отримуєте пристойну деталізацію в цьому діапазоні та тональну точність, яка тяжіє до верхньої межі діапазону, а не до його нижньої межі. У деяких важчих поп- та EDM-треках виразно не вистачає гулу суббасів.
Однак я скажу, що недолік басів у LCD-S20 не обов'язково є недоліком. При мікшуванні дуже низький рівень басу дозволяє почути природніше звучання інструментів. Ви не будете перевантажені важкими частотами, і ви матимете більше можливостей для налаштування еквалайзера.
Середні частоти
Саме цей діапазон LCD-S20 привертає найбільшу увагу. Середні частоти виходять першому плані, створюючи V-образную форму, що можна помітити під час першого прослуховуванні. Вокал та безліч інших мелодійних інструментів виходять на перший план і опиняються в центрі уваги, тоді як решта трохи відходить на другий план і вбік. Кожен елемент середніх частот відтворюється з приголомшливою деталізацією, не залишаючи сумнівів або спроб знайти елементи, що відсутні.
Мені дуже сподобалося фарбування інструментів у цьому діапазоні на LCD-S20. Вокал звучав кришталево чисто і природно, наче співаки перебували в одній кімнаті з вами. Акустичні гітари та роялі мали тембром, який очікуєш від цих інструментів, доповненим глибокою деталізацією, щоб не упустити жодної найдрібнішої деталі. Цей діапазон ясно показав, що ці навушники безперечно можна використовувати як референсних завдяки рівній якості та нейтральній настройці за всіма параметрами.
Високі частоти
Діапазон високих частот, можливо, не такий потужний, як у середньочастотного діапазону, але він точно забезпечує чіткість і об'єм для навушників. LCD-S20 має пристойний запас в області високих частот з природним спадом, не обрізаючи ультрависокі частоти. Цей діапазон має певну легкість, забезпечуючи більш тонке звучання, ніж текстуровані середні частоти. Високі частоти добре збалансовані з басами LCD-S20, забезпечуючи чіткість та об'єм, що запобігає надмірному стиску та перевантаженості міксу.
Цей діапазон чути протягом всього звучання LCD-S20. Від дзвону малого барабана до різких високих нот бас-гітари та реверберації, що затихає в оркестровій симфонії, високі частоти працюють на межі можливостей, забезпечуючи неймовірну ясність та детальність протягом усього звучання. Аналітичний слухач безперечно оцінить увагу до деталей, яку він отримує при використанні LCD-S20.
LCD-S20 не потребують підсилювача завдяки низькому імпедансу та високій чутливості, але я все одно використовував його для тестового прослуховування. Я використав цілу низку портативних і настільних ЦАП/підсилювачівТак як ці навушники було б зручно використовувати як у дорозі, так і за столом.
- Fossil Audio ZH3
- iFi GO Blu
- FiiO BTR15
- FiiO QX13
Я виявив, що ЦАП/підсилювачі, такі як iFi GO Blu та FiiO BTR15, були відмінними варіантами, але також було багато настільних підсилювачів, які добре поєднувалися з цим звуком. Рівномірність АЧХ LCD-S20 може бути досить різкою, тому поєднання з навушниками, які дозволяють експериментувати з фільтрами та налаштуваннями, дозволяє повною мірою оцінити технологію SLAM з точністю планарних драйверів. Мені найбільше сподобалися iFi GO Blu з фільтром XBass, який поповнював нестачу самих навушників.
Заключні думки
Audeze LCD-S20 зарекомендували себе як справжня міць у своєму класі. Конструкція міцна, забезпечує тривале прослуховування, а звук забезпечує саме те, що потрібно, щоб одразу розпочати роботу над будь-яким проектом у вашому списку. Можливо, LCD-S20 не підійдуть для повсякденного прослуховування, але вони безперечно добре поєднуються з ЦАП/підсилювачами і дозволяють оцінити їх унікальні фільтри.
Думаю, ці навушники сподобаються музикантам, котрі хочуть замінити свої поточні моделі. Звукорежисери, які бажають придбати якісні навушники за співвідношенням ціни та якості, обов'язково захочуть їх придбати. Найкращий спосіб перевірити – прийти та послухати навушники самостійно. Ваші вуха – остаточне рішення, чи стануть LCD-S20 наступними навушниками у вашому аудіофільському арсеналі.
Огляд Audeze LCD-S20: наступні навушники для мікшування
Posted by
0Відгуки
