22252
2_DP7
Набір мікрофонів AUDIX DP7
Відгуки:
This product is no longer in stock
Availability date:
Набір мікрофонів AUDIX DP7
Audix DrumPack 7 - це набір високодійних інструментальних мікрофонів серії D, I і ADX для встановлення голосового удару. Кожен мікрофон серії DP має мембрану VLM (Дуже низька маса), а корпус виготовлений з алюмінію. У зручному випадку знаходяться мікрофони і 4 кріплення D-Vice, що дозволяє швидко і зручно розмістити мікрофони на установці барабана.
Цей комплект ідеально підходить для будь-якої барабанної установки при використанні на сцені або в студії звукозапису. Audix DP7 ідентичний комплекту DP5A, але має два додаткових конденсаторних мікрофони ADX51 для накладних витрат. З додаванням цих мікрофонів можна створити мікс з більшою глибиною і більш повним ефектом присутності. У вас є вибір між використанням як ADX51 для накладних витрат, так і одного для капелюха і одного для накладних витрат.
Варіант 1 - два мікрофони на накладних витратах: найпоширеніша концепція позиціонування мікрофонів на накладних витратах - це фокусування мікрофонів на невеликому барабані на відстані близько 120 см, а потім акуратно відхиляти їх вліво і вправо до отримання потрібної звукової картинки. Щоб досягти найкращих результатів, потрібно тримати мікрофони вертикально, враховуючи, що ви озвучите не тільки пластини, але і весь набір. Після серії експериментів ви побачите, що мікрофони великого барабана, барабана і накладних витрат забезпечують більшу частину вашого звуку, в той час як мікрофон об'єму підлоги дає вам необхідну, але все ще розмальовку.
Варіант 2 - один мікрофон на хай-капелюсі, один мікрофон на верхній частині: мікрофон ADX51 для хай-капелюха повинен бути розташуватися над верхньою пластиною на 5 - 8 см і спрямований на зовнішній край. Накладний мікрофон розміщується над пластинами і зазвичай знаходиться над віоласами. Якщо на одній стороні установки більше пластин, ніж з іншого, мікрофон може бути зміщений в бік більшої кількості пластин.
Великий барабан: Щоб правильно розташувати мікрофон D6, потрібно поглибити його всередині барабана через отвір у передньому пластику, але не вказуючи на центр заднього пластику в області тіста. Щоб збільшити атаку звуку, необхідно наблизити мікрофон до заднього пластику, а днища відсунути його від заднього пластику.
Малі барабани і альти: мікрофони i5 і D2 зазвичай призначені для близькості до джерела звуку. Оптимальна точка - близько 5 см над ободом з напрямком до центру пластику. Для більшого звуку обода наведіть мікрофон ближче до краю. Щоб посилити резонанс і глибину, перемістіть мікрофон подалі від пластику. Секрет полягає в тому, щоб знайти правильний баланс між резонансом і атакою, при цьому контролюючи захоплення мікрофона звуком інших барабанів.
Об'єм підлоги: мікрофон повинен бути розташуватися над пластиком, на висоті близько 5 см, і бути спрямований в центр барабана.
Зверніть увагу, що вам потрібно придбати кліпи Audix DCLAMP або DFLEX, щоб мати можливість прикріплювати мікрофони до інструментів ручної ударні або до інструментів з нетрадиційними обідками.
До складу набору входять:
1 х i-5 snare мікрофон
2 х D2 мікрофон для порушників
1 мікрофон D4 для об'єму підлоги
1 х D6 мікрофон для великого барабана
2 x ADX51 конденсатор мікрофон, який використовується як «накладні витрати»
4 х кліп DVICE на «гусячій шиї», щоб прикріпити мікрофон до обода барабана
1 тримач мікрофона MC1
3 x тримач мікрофона DCLIP
2 x WS81C захист від вітру
Алюмінієвий дорожній корпус
Опис мікрофонів, що входять до комплекту:
Мікрофон AUDIX I-5
Динамічний інструментальний мікрофон i-5 можна використовувати для будь-якого інструменту на сцені або в студії. Технічні характеристики мікрофона дозволяють йому бути універсальним для всіх жанрів музики. Доповнюючи D6, i-5 швидко завоював репутацію відмінного снайпера мікрофона. Також i-5 можна використовувати для томів, гітарних шаф, вітрових і акустичних інструментів. Він вкритий міцним полірованим оцинкований чорний корпус з унікальним дизайном його верху. Низький опір, відсутність трансформатора і симетричний вихід дозволяють використовувати мікрофон на довгих і наддовгох лініях.
Технічні характеристики AUDIX I-5:
Тип: Динамічний
Частотний діапазон: 50 Гц - 16 кГц
Напрямок кардіоїда
Опір вихідного дня 150 Ом
Чутливість 1,5 мВ/ Па на 1 кГц
Технологія капсулИ типу В VLM
Невісне ослаблення >23dB
Максимальний рівень SPL >140 дБ
Роз'єм комутатора® XLR
Полярність Позитивний тиск на діафрагму створює позитивну напругу на контакті 2 відносно контакту 3 на виході з XLR
Матеріал корпусу - цинковий сплав з чорним покриттям
Довжина 141,5 мм, діаметр 37,5 мм/23 мм
Маса 183 грами.
Микрофон AUDIX D2
Динамічний гіперкардіоїдний інструментальний мікрофон, відмінний вибір для інструментів, де потрібна ударна і теплота звуку: об'єми, Конго. Трохи піднятий рівень нижньої середини видає «великий» звук. Відмінна мембранна реакція, точний звуковий розвиток. D2 створює природне «тепло», що дає можливість використовувати його в якості основного мікрофона для саксофону та інших інструментів, що вимагають справжнього, ніжного і, тим не менш, гучного відтворення.
Технічні характеристики AUDIX D2:
Тип: Динамічний
Частотний діапазон: 80 Гц - 18 кГц
Напрямок Гіперкардіїду
Опір вихідного дня 250 Om
Чутливість 1,2 мВ/ Па на 1 кГц
Технологія капсулИ типу В VLM
Невісне ослаблення >30 дБ
Максимальний рівень SPL >144 дБ
Роз'єм комутатора® XLR
Полярність Позитивний тиск на діафрагму створює позитивну напругу на контакті 2 відносно контакту 3 на виході з XLR
Матеріал алюмінієвого корпусу
Колір чорний
Довжина 100 мм, діаметр 39 мм/21,5 мм
Маса 128 грамів.
Микрофон AUDIX D4
Динамічний мікрофон гіперкардіоїдного інструменту. D4 використовує інноваційну конструкцію корпусу, що дозволяє йому захоплювати весь діапазон частот музичних інструментів, а також інструменти з частотами нижче 100 Гц. По суті, D4 передає частоти до 40 Гц, що незвично для універсального мікрофона такого розміру. Завдяки відмінній передачі, здатності витримувати високий рівень звукового тиску, чистоти і чіткості, D4 є найбільш універсальним мікрофоном в серії D.
Технічні характеристики AUDIX D4:
Тип: Динамічний
Частотний діапазон: 40 Гц - 18 кГц
Напрямок Гіперкардіїду
Опір вихідного дня 200 Om
Чутливість 1,4 мВ/ Па на 1 кГц
Технологія капсулИ типу В VLM
Ослаблення невіси >20 дБ
Максимальний рівень SPL >144 дБ
Роз'єм комутатора® XLR
Полярність Позитивний тиск на діафрагму створює позитивну напругу на контакті 2 відносно контакту 3 на виході з XLR
Матеріал алюмінієвого корпусу
Колір чорний
Довжина 100 мм, діаметр 39 мм/21,5 мм
Маса 128 грамів.
Микрофон AUDIX D6
Динамічний кардіоїд інструментальний мікрофон, ідеально підходить для голосового бас-барабана, об'ємів підлоги, шаф для бас-гітари, перкусії. Видає найпотужніший звук бас-інструментів з відмінною чіткістю і атакою. Висока чутливість в низькочастотному діапазоні: нижній частотний діапазон обмежений 30 Гц. Робочий діапазон від 30 Гц до 15 кГц дозволяє відмінно і природно передавати атаку басового барабана.
Технічні характеристики AudiX D6:
Тип: Динамічний
Частотний діапазон: 30 Гц - 15 кГц
Напрямок кардіоїда
Опір вихідного дня 200 Om
Чутливість 0,8 мВ/ Па на 1 кГц
Технологія капсулИ VLM типу E
Ослаблення невіси >20 дБ
Максимальний рівень SPL >144 дБ
Роз'єм комутатора® XLR
Полярність Позитивний тиск на діафрагму створює позитивну напругу на контакті 2 відносно контакту 3 на виході з XLR
Матеріал алюмінієвого корпусу
Колір чорний
Довжина 117 мм, діаметр 51 мм/21,5 мм
Маса 217 грамів.
Микрофон AUDIX ADX51
Універсальний попередньо поляризований конденсаторний мікрофон, призначений для широкого спектру застосувань в концертній і студійній роботі. Кардіоїдна фокус-схема, знижена чутливість в низькочастотному діапазоні до 10 дБ, характеристика плавної частоти від 40 Гц до 18 кГц, атенюатор - 10 дБ, низькочастотний фільтр і максимальний робочий рівень звукового тиску в 132 дБ роблять ADX 51 незамінним міжміського мікрофона в студії або на сцені. Рекомендується розмістити мікрофон на відстані 1,3 - 2 метри від джерела. Області застосування - вокальний мікрофон (груповий вокал в далекому полі), інструментальний мікрофон далекого поля, накладний мікрофон для ударних і ударних, звучання акустичних гітар, гітарних комбо, фортепіано.
Технічні характеристики AudiX ADX51:
Тип перетворювача: Конденсатор попередньо поляризований
Частотний діапазон: 40 Гц - 18 кГц
Фокусні характеристики: кардіоїди
Імподність: 100 Ом
Чутливість: 17 мВ/па на 1 кГц
Ослаблення за межами акустичної осі: >15 дБ
Максимальний рівень SPL >132 дБ
XLR позолочений роз'єм
Полярність Позитивний тиск на діафрагму створює позитивну напругу на контакті 2 відносно контакту 3 на виході з XLR
Матеріал корпусу мідного сплаву
Колір чорний
Вага 184 грами
Довжина 160 мм, діаметр 19,5 мм
Тримач, захист від вітру та кришка в комплекті
Комплекти для професійних ударних установок і ударних
AUDIX є лідером в барабанних і ударних мікрофонах. Ці високоточні інструментальні мікрофони призначені для задоволення конкретних потреб артистів та інженерів у студійних та концертних додатках. Кожен з наборів серії DP - це комбінація динамічних мікрофонів D6, D2, D4 і i5, конденсаторних мікрофонів ADX51 або SCX1, а також тримачів мікрофонів DVICE і MC1. Мікрофони серії D мають дуже легку капсулу, розташовану в алюмінієвому корпусі. Мікрофон D2 призначений для звуку альтів, а D4 призначений для звучання об'єму підлоги або великого барабана малого діаметру. Моделі D6 для великого барабана і i5 для барабана snare виготовляються з точною звуковою трансмісією. Мікрофони з конденсаторами ADX51 і SCX ідеально підходять для високо hat і накладних витрат. Кліп «гусячої шиї» на DVICE дозволяє швидко і легко закріпити мікрофон в потрібному місці.
Не робіть компромісів, коли голосуйте свої барабани. Будь-який набір мікрофонів серії DP дозволить вам відтворювати звук вашої барабанної установки саме так, як ви хочете, щоб аудиторія чула його.
Додаткові аксесуари AUDIX DP7:
DVICE: Кліп на «гусячій шиї», щоб прикріпити мікрофон до обода барабана.
MC1: Тримач нейлону мікрофона.
DCLIP: Жорсткий тримач для мікрофонів серії D та SCX.
SMT25: Анти-ударна підвіска для конденсаторних мікрофонів.
DFLEX: Кліп полягає в тому, щоб прикріпити мікрофони до обода всіх типів ударних.
DCLAMP: Кліп для прикріплення мікрофонів до ободів перкусії.
ШТАТИВ: Штатив для мікрофона.
STAND-KD: Глибока стійка мікрофона для великого барабана.
CBL-20: Кабель мікрофона, XLR-XLR, 6 м.
CBL-DR25: Кабель мікрофона, КУТ XLR-XLR, 7,6 м.
1 039 грн
1 420 грн
1 595 грн
1 666 грн
1 806 грн
2 135 грн
2 557 грн
2 557 грн
2 609 грн
2 650 грн
2 670 грн
2 823 грн
2 914 грн
2 979 грн
3 233 грн
3 471 грн
3 592 грн
4 016 грн
2 938 грн 4 025 грн
4 106 грн
4 158 грн
4 158 грн
4 158 грн
4 257 грн
4 386 грн
4 518 грн
4 704 грн
4 902 грн
5 006 грн
5 181 грн