"Дуже потужний комплект, який допоможе більшості музикантів довгий час виступати"
Бюджетний та багатофункціональний — можливо, більше, ніж просто ідеальне введення у вушний моніторинг
Спочатку ми неохоче перейшли на внутрішньовушні системи моніторингу. Відчуття адреналіну, коли повітря проштовхується моніторами, що ревуть, і справжніми підсилювачами, що вібрують на сцені, викликає звикання.
Однак такі гучні сцени зустрічаються все рідше і рідше у професійному концертному середовищі, і для багатьох тепер потрібна тиха сцена, а внутрішньоканальні монітори. центром цієї екосистеми є
Не дивно, що за останні кілька років ми спостерігаємо значне розширення вибору та підвищення доступності на цьому ринку. Одним з таких пристроїв є t.bone IEM D2.4, який завдяки вражаючому набору функцій за свою ціну, а також бонусу у вигляді акумулятора та зарядної станції на папері, здається, відноситься до категорії «вигідна пропозиція за свої гроші». Подивимося, що з цього вийде.
Продуктивність
Враховуючи, що це відносно доступний пристрій, можна очікувати, що в деяких аспектах вдасться заощадити, і використання пластикового корпусу приймача один з таких аспектів. Тим не менш, він, як і раніше, здається досить міцним, щоб витримати досить серйозні навантаження на сцені, так що це далеко не критично, адже ми бачили і більш хисткі конструкції в більш дорогих системах.
Враховуючи, що антени на приймачах виступають з корпусу та кріпляться до музиканта, який часто виявляє ентузіазм (як і має бути), вони часто виходять з ладу. У D2.4 вони литі, що зазвичай вважається недоліком, але масивна конструкція з двома антенами тут здається досить міцною, тому ми зовсім не турбуємося про її здатність витримати життєві негаразди на сцені.
Вражає, що t.bone IEM D2.4 комплектується акумулятором та зарядною станцією. Зважаючи на те, що ці навушники пройшли буквально сотні циклів заміни акумуляторів з іншими IEM-системами, це величезна перевага, яка вигідно відрізняє t.bone від багатьох конкурентів. Звісно, якщо вони звучать добре. Спойлер: це справді так.
Перейдемо до передавача, який за конструкцією більше схожий на танк і, що до речі, поставляється з кріпленням для стійки. У нас є стандартний світлодіодний екран і кілька додаткових функцій, які рідко зустрічаються в пристроях цієї цінової категорії: петля для передачі звуку на інше обладнання та роз'єми RJ45 для цифрових пристроїв. Не те щоб це було звичним, але все ж таки це плюс.
Починаючи отримувати звук із t.bone, ми з радістю залишаємо керівництво користувача незайманим, оскільки прості елементи керування досить зрозумілі. Введіть аудіосигнал на задній панелі передавача, потім налаштуйте канал і ідентифікатор, синхронізуйтеся з приймачем через інфрачервоний порт, і все готово. Однак варто зазначити, що ми, як і належить сумлінним оглядачам, уважно прочитали керівництво.
Для отримання чистого сигналу важливо відзначити, що t.bone D2.4 працює у завантаженому діапазоні 2,4 ГГц. Цей спектр використовується бездротовими інтернет-маршрутизаторами, Bluetooth-пристроями та багатьма іншими пристроями, тому при виборі відповідної системи навушників-вкладишів необхідно враховувати цей фактор.
Декілька років тому ми зіткнулися з цією проблемою на театральному концерті. Під час перевірки звуку все було добре, поки зал не заповнився двома тисячами людей із їхніми пристроями, і звук не почав перериватися. На щастя, у нас був резервний кабель якраз на такий випадок.
Якщо ви граєте на великих майданчиках або використовуєте кілька бездротових систем, то без функції сканування для пошуку найбільш чистого каналу та обмеження всього вісьмома, спектр 2,4 ГГц може бути тим, що варто уникати. Але якщо ви граєте на невеликих заходах або в пабах і не проти ручного прокручування в пошуках кращого каналу, то ймовірність виникнення проблем досить мала, і більшості користувачів нема про що турбуватися.
Використовуючи t.bone IEM D2.4 і кілька фонограм для сольної репетиції перед кількома концертами, ми виявили, що світлодіодні індикатори вхідного сигналу особливо корисні для забезпечення сильного аудіосигналу. Рівень шуму трохи вищий, ніж у нашого звичайного Shure PSM 300, але зовсім не є проблемою, а t.bone коштує менше половини ціни, тож така різниця цілком очікувана.
Завдяки чистому звуку ми можемо відтворювати весь сет без проблем. Все просто працює. Ми використовуємо внутрішньоканальні навушники Mackie MP460, які хороші, але залишаться такими лише за умови якісного звуку від D2.4. Всі елементи міксу звучать чітко, з хорошим стереорозподілом і добре вираженою передачею більшості частот, лише з невеликим посиленням металевого звучання у верхніх частотах і невеликим зниженням гучності, що характерно для багатьох внутрішньоканальних систем, багато з яких набагато дорожчі за T.Bone. Загалом, приємне звучання.
Прокручуючи настройки еквалайзера, можна спробувати кілька налаштувань: посилення низьких частот, посилення високих частот та зріз низьких. Зріз низьких і високих частот досить тонкий, що може бути зручним для легкого коригування міксу, який ви не контролюєте. Зріз низьких частот, ймовірно, занадто сильний, що практично повністю прибирає баси і ударні частоти, але він може бути корисний, якщо ви не використовуєте вставні навушники і отримуєте багато камерного звуку від акустичної установки та живого басу.
Додаткові параметри еквалайзера доступні в меню Eardrive, яке розроблено для максимального використання різних навушників. Насправді це ледь помітні зміни, які, мабуть, зачіпають переважно середні частоти. Ми не можемо передбачати ситуації, коли це налаштування матиме вирішальне значення, але це ще одна корисна опція, яка може допомогти дешевшим навушникам звучати трохи краще, хоча вона і далека від заміни якісним внутрішньоканальним навушникам.
Зрештою, стереофункції D2.4 досить стандартні, але прості у використанні. Головна перевага полягає у можливості створення двох окремих міксів: одного на лівому каналі та одного на правому. Якщо налаштувати два приймачі в змішаний (моно) режим, один з них можна налаштувати на балансовий лівий, а інший на правий, що створить два окремих мономікс для двох окремих приймачів, що працюють на одній частоті на одному передавачі.
Це лише один із способів використання цієї функції, але головне полягає в тому, що процес налаштування тут простий, а налаштування як передавача, так і приймача чітко позначені.
Вердикт
Хоча ми й неохоче розпочали свій шлях із внутрішньоканальними навушниками, вони дають нам контроль над власним аудіоміксом, менше дзвону у вухах після концерту та менше напруги в голосі. Так, нам все ще бракує відчуття гучності на сцені, але переваги внутрішньоканальних навушників повністю виправдовують ці компроміси.
Однак для досягнення цих переваг вам потрібна система, яка проста у використанні, забезпечує чистий звук, без пропадання звуку та перешкод. На щастя, навушники t.bone IEM D2.4 саме цим і мають.
Хоча дорожчий пристрій може забезпечити кращі характеристики з погляду низького рівня шуму, сканування частот і більшої кількості каналів у менш перевантаженому спектрі, t.bone — дуже потужний пристрій, який підійде всім, хто грає на концертах у пабах або невеликих заходах, за умови, що у вашій групі не дуже багато учасників у тому ж діапазоні 2,4 Г.
Це не найдешевший варіант, але й далеко не найдорожчий, що дозволяє йому залишатися в рамках бюджетного сегменту. Ви отримуєте більше, ніж просто ідеальне знайомство із внутрішньовушним моніторингом, це пристрій, який з радістю допоможе вам на невеликих концертах, поки ви не вирішите перейти на більш дорогу модель, якщо в цьому виникне потреба.
Плюси:
+ Недорогий, враховуючи характеристики та якість.
+ Легко використовувати.
+ Акумуляторна батарея та зарядна станція.
Мінуси:
- 2,4 ГГц – це захаращений спектр.
- Сканування каналів не виконується.
Огляд t.bone IEM D2.4
Posted by
0Відгуки